تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

وحید شمسایی فوتسال ایران را به کجا می‌برد؟ | تردید روی ادامه همکاری با وحید

  • کد خبر: ۱۲۸۷۶۳
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
وحید شمسایی فوتسال ایران را به کجا می‌برد؟ | تردید روی ادامه همکاری با وحید
شکست تیم ملی فوتسال ایران در فینال آسیا بیم ناکامی درتورنمنت‌های آتی را فزونی بخشیده و فضای تردید آمیزی درباره ادامه مربیگری شمسایی درتیم ملی فوتسال ایران به وجود آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از ابتدای شروع جام ملت‌های فوتسال آسیا درکشور کویت مشخص بود که تنها بازی چالش آفرین تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن برگزار خواهد شد و آشکار بود که همه بازی‌ها برای فوتسال ایران مسئله خاصی را ایجاد نخواهد کرد. با این حال تیم ملی فوتسال درتن‌ها‌ترین بازی دشوار خود دراین تورنمنت به ژاپن باخت تا مشخص شود که وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران هیچ برنامه منسجمی برای عبور از چشم بادامی‌ها نداشته و با نا آمادگی کامل تیمش را راهی این رقابت‌ها کرده است. گرچه تا قبل از بازی با ژاپن تیم ملی فوتسال ایران گل‌های زیادی وارد دروازه رقبای آسیایی خود کرد، اما اهالی فوتسال به نیکی می‌دانستند که هیچ یک از بازی‌ها با تقابل با تیم ملی فوتسال ژاپن قابل قیاس نیست و فوتسال ایران باید قدرت و صلابت خود را مقابل این حریف نشان دهد.

درجریان این بازی، اما فوتسال ایران از نداشتن تاکتیک مناسب برای عبور از ژاپن عمیقا در مضیقه بود و در تمام طول بازی با اضطراب و نگرانی توپ را زیر پا دواند و روشن بود که هرگز از لحاظ ذهنی آماده این بازی مهم نیست و وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران نتوانسته مردانش را برای مهم‌ترین بازی تورنمنت آماده سازد.

شکست مقابل تیم ملی ژاپن حالا این سوال را میان اهالی فوتسال به وجود آورده که آیا شمسایی به واقع قابلیت موفقیت با تیم ملی فوتسال ایران را درقامت سرمربی دارد؟ جام جهانی به زودی از راه خواهد رسید و روشن نیست تیم ملی فوتسال ایران با مردی که می‌خواهد سنتی هدایت تیم ملی فوتسال ایران را دنبال کند، چه سرنوشتی خواهد داشت.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->